Promosyon Ürünleri

  • Promosyon Ürünleri
  • Promosyon Firması
  • Kurumsal Promosyon

 

Gün geçtikte reklam ve tanıtımlar da ilerlemeler görülmektedir. İş dünyasında binlerce sektör arasında faaliyet gösteren firmalar kendilerini tanıtmak amacı ile tatlı bir rekabete girmektedirler. İşte bu noktada promosyonun değeri ortaya çıkmaktadır. Farklı ve etkili reklam yöntemlerinden biri olan promosyon kelime anlamı olarak “özendirme” diye geçmektedir. Her firmanın müşteri potansiyeli olan her firmaya veya kişiye kendi firmalarının ürünlerini veya özel olarak tasarlatılan baskılı ürünleri tanıtma işlemine promosyon denilmektedir.  Farklı tarzlarda promosyon işlemleri yer almaktadır.

Promosyon Ürünleri Nelerdir?

Neredeyse binlerce envaı çeşit promosyon ürünü yer almaktadır. Bazı ürünler sıkça tercih edilen ürünler bazıları ise firmaların istekleri doğrultusunda hazırlanan promosyon ürünleri vardır.

En sık kullanılan promosyon ürünler arasında ise; ajandalar, kalemler, defter, bloknot, fotoğraflık, çantalar, usb bellekler, çakmaklar, duvar saatleri, kalemlikler, termos bardaklar, kupalar ve anahtarlıklar yer almaktadır. Yukarıda sayılan ürünler promosyon ürünler arasında en yaygın olan ürünlerdir. Neredeyse birçok firmada promosyon olarak bu tarz ürünlere yer verilmektedir.

Promosyon ürünler arasında çok az tercih edilen ve oldukça işlevsel olan ürünler de yer almaktadır. Bunların arasında; özel setler, çakmaklar, çakı ve fenerler, duvar saatleri, dokunmatik ekran kalemleri, evrak dosyası ve el çantaları yer almaktadır. Her biri günlük hayatta ihtiyaç duyduğumuz her zaman yanımızda bulundurduğumuz ürünler olabiliyorlar. Diğer bir yandan promosyon ürünleri seçerken firmanızın prestiji ve de potansiyel müşteriyi çekmek adına en uygu olan promosyon ürünü seçmeniz gerekmektedir. Her sektörün farklı tipte promosyon ürünlerine ihtiyaçları vardır.

Promosyon Ürünlerinin Amacı

Promosyon ürünleri saydığımız şekilde çok çeşitlidir. Gördüğünüz üzere her firmanın bunları yaptırma da farklı amaçları vardır.

  • Bu amaçların ilk başını tüketici gruplarının bu ürünlerden daha fazla satın alma potansiyeli olmasıdır.
  • Satış gücünü artırma,
  • Kendi ürünlerinizi pazarlanma stratejilerinde etkili firma ve gruplar oluşturma,
  • Firma bilinirliğini artırma

Tarzında amaçları yer almaktadır. Bunların en önemlileri arasında ise satış gücünü artırma potansiyeli ve de marka bilinirliğinin artırmasında yardımcı olma yer almaktadır. Genellikle promosyon ürünlerin yapılma amaçları arasında satış durumu düşünülmektedir.